Wednesday, March 25, 2009

Yeop,KJ udoh menang !!

Malam semalam sebelum keluar dinner..
Tetiba hubby betting dgn aku sape yg akan jadi Ketua Pergerakan UMNO...
KJ or Mukhriz..tp lom sempat aku wat pilihan dia dah pilih Mukhriz.Tah ape yg dia suka sgt dgn
si Mukhriz pon aku x tau la.so nak x nak aku x der pilihan lain selain KJ.Redha je la.Padahal aku bkn sokong sgt si KJ nih..
Tapi betting bukan sebarang betting..
' Sapa kalah , cuci kereta '..itu yang menariknya.Ati aku berat mengatakan Mukhriz akan menang kerana dia mempunyai ketokohan dalam memimpin. Aku rasa dia lebih layak seperti layaknya aku mencuci kereta ..
Tapi..Tuhan itu Maha Adil..sebab Dia x izinkan aku cuci kereta,maka Dia menangkan si KJ...
Jd terlepaslah aku dar itugasan itu..
KJ menang dengan 304 undi daripada 793 perwakilan..meninggalkan Mukhriz jauh terkebelakang dengan 232 undi sahaja.Pergh...gempak seh..
To my luvly hubby..selamat mencuci kereta yer sayang..eheheheh..

2 comments:

Capo Grande said...

"anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda"

joegrimjow said...

kj=kajang

lalala~