Wednesday, January 14, 2009

Pening Sudaaaa...

Hmm..jam dah menunjuk kan pukul 5.15 ptg..tp aku masih kat opis nih.Terasa sejuk sampai tulang itam..tulang putih ...tulang rawan..tulang belakang..boleh katakan semua tulang la..Bkn aku x nak blk,tp kepala aku pening la pulok.Maybe dok mengadap Pc ni without lenses.Pagi td aku nak cpt,nak print report utk boss yg tercintun.Nak cpt nyer pasal,lupe pkai contactlense.Nasib baik la biji mata ni x leh tanggal..kalo leh tanggal,kompom dgn bijik2 mata nih sekali tertinggal..memandu la aku dgn keadaan buta..papa kedana...hina dina..Hua..hua..

Hari ni aku still x leh nak settlekan website boss...x guna btol.sape yg x guna?sape lg,aku la..x kan la boss aku plak..sbbnya..dah 2-3 ari aku ngadap web ni..tp smpai la nih x bleh blah.Give up giler.aku rasa cam nak telan jer komputer nih.Actually,aku menyambung kerja2 org (staff yg terdahulu sblm aku) dlm pembikinan web nih.Aku x pernah tahu pasal software utk develop web nih..just try n error..tp masalahnya setiap kali try setiap kali tuh la error..Hampeh sungguh!Aku rasa mcm nak berumahtangga kat opis nih selagi aku x dpt settlekan web nih(tp aku takut plak hubby aku x stuju utk berumahtangga di sini).sesuatu yg aku suka buat,tp aku x leh buat! Ape masalah aku sebenarnya?Masalah kewangan kot?btoi...btoi..btoi..hahahahahah..

Oklah...time to go..kang org kata aku bodek boss plak dok lelama kat opis..tu la dia org melayu kan?takut pd kritikan..aku nak blk lewat,suka ati aku la..hehehehe
Rasanya,jln pon dh x jammed sgt la nih..bleh la aku blk dgn aman..


No comments: