Monday, March 26, 2007

25 March 2007



Last Sunday..
Birthday Along yg ke 26.. (25 March 1981)
Kebetulan pada hari bertuah tu aku free..so aku call kakli,
discuss nak celebrate besdey boy nih.


Kata putus diambil...so,kitorg sepakat nak dinner sesama.Tp x tahu nak tuju ke mana..
Lepas solat magrib,aku n along amik kakli kat pantai dlm.
Mula2 kakli dgn bangganya suggest gi Jln Kelang Lama..
Tp Along dgn riaknya meng'reject' suggestion kakli.Demand plak tu..org nak belanja..dia byk citer plak.

So..kata sepakat diambil,kitorg gi Naili's kat Jln Dato Senu..
Mula2 nk mkan ler atas pokok tu..tp on reserve,x de harapan le gamaknya.
Msa makan tu,kitorg byk share kisah2 masa kecik..kisah keluarga..dan kisah pilihan hidup..




So..dalam kul 11 tu kitorg pun berkemas2 utk blk..Tp sebelum tu,aku nak bgtau..
Along mmg berselera..yee mee aku pon dia bedal...hainan kakli pon di bedal sikit..tomyam pon dia bedal..char kuey tiow pon di bedal..tart nenas pon dia bedal..apa lg ek..?Ala,semua2 la dia bedal..wakaka...




Along..Jgn marah ek..Sayang Along...

No comments: